söndag 21 februari 2010

Söndagmorgon

X
Vaknade upp hos mamma och pappa imorse, då vi hade fest hos dem igår kväll. Jag, Jonas, svärföräldrar, bror, svägerska och hennes föräldrar samt mamma, pappa och morfar. Hela gänget hade en mycket trevlig afton, med god mat, dryck och musik. Kortet är taget hemma hos mamma och pappa. Smart lösning, att låta en del av murstocken synas och placera vackra lyktor som lyser upp på kvällen. Tavlan i bakgrunden är av Birgitte Söndergaard . På tal om tavla. Nu ska Jonas och jag ner till Malmö och leverera en tavla som jag målat och som jag bestämt mig för att sälja till en kund. En betydelsefull tavla, så det kommer kännas lite extra i hjärtat. Men den kommer få ett fint hem :) Vi ses senare i eftermiddag...
C
Trevlig söndag förmiddag.
Kram

Jannice

6 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Men gud så roligt! Förstår att det känns extra på två sätt! Stort Grattis min vän, du är så otroligt duktig! Ha en underbar söndag! Stor KRAM

Anonym sa...

Snart är du en erkänd kostnär också!
Hoppas du vilar och myser!
Kram Anna

Anonym sa...

Vilken fin bild! Blir mycket nyfiken på din egen konst - kan du inte visa upp några tavlor du gjort? Målar du mycket?
Hälsningar Kicki

Casa Loda sa...

Men va kul! Får vi se när den kommit på plats?
Kram Annika

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Fint med ljus på höjden.

Fröken Råsmart sa...

Vilken fin idé med ljusen i murstocken! Jag vill också gärna se någon tavla som du gjort :-)

Related Posts with Thumbnails