torsdag 18 februari 2010

Novalin & gästbloggare

Årets tapet på Elle interiörgalan blev "Novalin" av Fanny Aronsson. Underbar struktur och kvalitet. Jag funderar starkt på att använda mig av den i ett inredningsprojekt jag arbetar med just nu. Tänk så vacker den skulle bli i ett klassiskt vardagsrum.
X
Ett litet tapetstips från mig en torsdagkväll som denna. Nu blir det soffan. Och vet ni vad....? Imorgon händer det något roligt här på bloggen! Jag kommer ha en gästbloggare!! Så välkomna imorgon och kika in vem det är!
X
Kram
Jannice
X
Pressbilder Fanny Aronsson

4 kommentarer:

Lena Skapar och Inreder sa...

Hej Jannice

Jättefin blogg som du har. Jag ser att du kan väldigt mycket.

Använder du dig av tapeter i dina inredningar eller tar du fram någon fin färg.
Det känns som om man vill tapetsera alla väggar nu i ett rum!

Hade gott Lena

StinaTooMuchInspiration sa...

Åh vad roligt, just de tapeterna handlade ett av mina allra första blogginlägg om :) Gillar verkligen strukturen. Hoppas allt är bra med dig!
Kram/Stina.

Inspirera Mera sa...

Vad spännande, det ska bli roligt att se vem det är.

Svar: Tack för din synpunkt och fina komplimang! Kram Sandra

Jennyshemochharmoni sa...

Verkligen spännande att läsa vad hon skriver! Hoppas du har en härlig fredag och helg som väntar min vän, skickar en stor helgkram!

Related Posts with Thumbnails