torsdag 4 februari 2010

Lisa love Bemz

Gokväll alla goa! Nu kan ni få era soffor där hemma i Lisa Bengtssons fantastiska tyger och mönster. Bemz har nämligen startat ett samarbete med henne och tygerna lanseras lagom till Design Week nästa vecka.
X
Tänk vad min lilla FLEN på kontoret hade blivit bra mycket roligare i denna tappning (Baronessatyget ovan och så myyycket vitt till - ahh)! Snyggt, fantasifullt och med glädje! Grannt så det tåras.... som de säger här i Skåne :) Jag har iaf världens sötaste necessär i tyget ovan som jag fick på Formex. Njuter av den så länge.
X
Nu en brasa och lite fix här hemma....
X
Kram
Jannice
X

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för svar om kortet med stängd grind. Jag älskar grinden, stängd eller öppen. Kortet kommer att vara kvar och glädja mig och förhoppningsvis andra.
Har köpt Allt i Hemmet idag och ska läsa om dig och ditt/ ert hem.
Lev väl!
Lena

Related Posts with Thumbnails