onsdag 10 februari 2010

Konsten i fokus

När du har konst, se till att inte ha för mycket mönster i tyger och möbler för då är det lätt att man inte ser "skogen för alla träden". Det är inte för intet ett galleri är vita och sparsmakade. Här har man satsat på konsten och låter det övriga i inredningen vara lugnt. Makalöst snyggt! Till och med konsten går i samma färgtoner. Fint!
X
Nu är jag hemma igen efter intensiva Stockholms dagar som erbjudit Möbelmässan, Designweek och massa roliga kvällsaktiviteter som Elle interiörs Designpris, och RUMs fest. Ska kika igenom bilderna och dela med mig så snart jag får tid. Men först blir det möte med 7 goa kvinnor som är egenföretagare.
X
Tjingeling på er så länge!
Kram
Jannice
X

1 kommentar:

FRÖKEN KUMLIN sa...

Man kan göra så mycket snyggt med tavlor! Ibland önskar jag att jag hade lite mer väggyta.

Maila gärna över bilden på Paul Smith om det var du som tog den när jag var med...

Related Posts with Thumbnails