måndag 1 februari 2010

Elegant ombonat

Jag bara älskar det här sovrummet från Sköna Hems senaste nummer. Elegant var ordet, men vilsamt och mysigt på samma gång. Det här med heltäckningsmatta i sovrummen kommer stort. Var så säkra. Och varför inte?? Det är ju hur varmt och gott som helst att sätta fossingarna på när man går upp en frusen 1:a februari morgon som denna :)
X
Sovrummet har framförallt vackra kontraster som gör att balansen mellan yin och yang känns harmonisk. Mörkt mot ljust. Rakt mot runt. Högt mot lågt. Blankt mot rufft. I like!
D
Då sparkar vi väl igång en ny vecka!? Hoppas er helg varit fin... Vår har varit fantastisk!! Som Limetwig korrekt gissade så var vi på Hotell Tylösand och njöt av spa, vin, god mat, vacker konst och discodans - jag älskar och dansa! Vi hann även shoppa inne i Halmstad, käka lunch med Fredrik Ljungberg ;) och köra fel. Så nu är man utvilad och laddad inför en ny vecka. Här ska bloggas!
X
Godmorgon på er så länge...X
Kram
Jannice

3 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Jag håller med, den där inredningen är helt underbar och visst skulle det vara skönt med heltäckningsmatta nu i kylan, men, det där med kvalster som samlas i mattan gör mig lite avigt inställd ändå.

Vilken trevlig helg ni verkar ha haft!

Anna / Sand´s Drömmar sa...

Äsch, nu hann du före! Jag hadwe tänkt skriva om det här samma sovrummet idag! :)

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Håller med, så fint. Gillar blandningen mellan alla sköna färger./H

Related Posts with Thumbnails